Ochrana osobních údajů
Povinně zveřejňované
Ochrana osobních údajů
Kontakty
Úřední deska
Aktuality, akce, média
Organizační struktura
Volná místa
Povinně zveřejňované
- Nabídka nepotřebného majetku
- Poradní a právní služby
- Veřejné zakázky
- Opatření k eliminaci protiprávního jednání
- Ochrana osobních údajů
- Poskytovaní informací a dat
- Vyžádané informace
- Zneplatněné služební průkazy
Partneři
Publikace, výstavy, konference
Agentura ochrany přírody a krajiny ČR (AOPK ČR) zpracovává osobní údaje výhradně v souladu s obecně závaznými právními předpisy, kterými jsou:
- Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních ůdajů
- Obecné nařízení EU 2016/697, tzv. GDPR
Prohlášení správce dle čl. 12 GDPR
Kontaktní údaje správce a pověřence pro ochranu osobních údajů:
Totožnost a kontaktní údaje správce: | Agentura ochrany přírody a krajiny ČR Vedoucí služebního úřadu RNDr. František Pelc, ředitel Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11- Chodov Elektronická podatelna: el.podatelna@nature.cz Identifikátor datové schránky: dkkdkdj Tel.: 951 421 242 |
---|---|
Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů: | Agentura ochrany přírody a krajiny ČR Pověřenec pro ochranu osobních údajů Ing. Bc. Marek Knesl Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11 - Chodov E-mail: DPO@nature.cz Identifikátor datové schránky: dkkdkdj Tel.: 951 421 170 |
Informační povinnost pro zpracování osobních údajů
AOPK ČR je jako správce povinna informovat subjekt údajů o zpracování osobních údajů, které se tohoto subjektu údajů týkají. Vzhledem k této povinnosti podáváme následující informace subjektu údajů podle č. 13 a čl. 14 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů):
- čl. 13 se týká případů, kdy jsou osobní údaje získány od subjektu údajů.
- čl. 14 se týká případů, kdy osobní údaje nebyly získány od subjektu údajů, ale z jiného zdroje.
AOPK ČR tímto podává informace o zpracování osobních údajů fyzických osob, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány zákonným způsobem v rámci činností v působnosti AOPK ČR:
Spisová služba:
Spisová služba čl. 13 informace
Spisová služba čl. 14 informace
Vedení řízení:
Vedení řízení čl. 13 informace
Vedení řízení čl. 14 informace
Zadávání veřejných zakázek:
Zadávání VZ čl. 13 informace
Zadávání VZ čl. 14 infromace
Stráž přírody:
Stráž přírody čl. 13 informace
Stráž přírody čl. 14 informace
Opatření ke zlepšování přírodního prostředí a administrace náhrady škody za ztížení hospodaření a škod způsobených vybranými zvláště chráněnými živočichy:
Opatření ke zlepšování přírodního prostředí a náhrada škod čl. 13 informace
Opatření ke zlepšování přírodního prostředí a náhrada škod čl. 14 informace
Kamerový systém:
Audit a kontrola:
Audit a kontrola čl. 13 informace
Audit a kontrola čl. 14 informace
Soutěž krátkých videí o prostupnosti krajiny pro divoká zvířata v rámci mezinárodního projektu ConnectGREEN:
Informace ke zpracováné osobních údajů
Informace k vyřizování podání a stížností
Pro podávání stížností a podnětů ve věci zapracování osobních údajů správcem používejte email pověřence: DPO@nature.cz nebo uvedenou datovou schránku nebo adresu elektronické podatelny, podání je také možno zaslat poštou nebo doručit osobně do podatelny správce (AOPK ČR).
Formulář pro tato podání se v současné době aktualizuje. Než zde bude zveřejněn nový formulář pro stížnosti a podání ve věci zpracování osobních údajů správcem, berte na vědomí, že z vašeho podání (stížnosti) musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování. V podání souvisejícím s podnikatelskou činností uvede fyzická osoba jméno a příjmení, identifikační číslo osoby a adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování. Podání musí obsahovat označení orgánu, jemuž je určeno, další náležitosti, které stanoví zákon, a podpis osoby, která je činí. Pro efektivnější komunikaci můžete uvést svoji emailovou adresu a telefonní číslo.
Nebude-li mít podání předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, vyzveme vás k jeho doplnění nebo opravě. Správce poskytne subjektu údajů na žádost podle článků 15 až 22 obecného nařízení o ochraně osobních údajů informace o přijatých opatřeních, a to bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Správce informuje subjekt údajů o jakémkoliv takovém prodloužení do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad. Vaše podání se posuzuje podle svého skutečného obsahu a bez ohledu na to, jak je označeno, viz zák. č. 500/2004 Sb., správní řád a rovněž dle příslušných ustanovení NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Lhůty pro vyřízení věci stanoví výše uvedené právní normy.
Upozorňujeme, že informací dle čl. 15 obecného nařízení o ochraně osobních údajů se nelze domáhat prostřednictvím zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.